מערכת סולארית ביתית – כל התשובות לשאלות שלכם

מערכת סולארית ביתית

ככל הנראה יצא לכם כבר לשמוע על מערכת סולארית ביתית, וכמו שאתם בטח הבנתם יש בבחירה הזאת לא מעט יתרונות. אך רגע לפני שאתם זונחים את חברת החשמל, ומעבירים את הבית שלכם לאנרגיה ירוקה – ככל הנראה יש מספר שאלות שמעסיקות אתכם. 

לפני שאתם עושים את הצעד המשמועתי הזה, אנו כאן על מנת לענות על כל השאלות שעלולות להעסיק אתכם. כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם עומדים באופן חד משמעי מאחורי המהלך שאתם עושים. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם מתקינים מערכת סולארית ביתית, ואין לכם אף שאלה שנשארת פתוחה.

האם ניתן להתקין מערכת סולארית ביתית על כל גג?

באופן כללי, ניתן להתקין מערכת סולארית ביתית על כל סוג של גג אשר ברשותכם. כל מקום פנוי הוא מקום פוטנציאלי שתוכלו להתקין עליו את המערכת. אך כמובן שאתם צריכים לשים לב למספר פרמטרים, כך שתוכלו להפיק את מירב התועלת מהמערכת הסולארית.

אתם צריכים לוודא שהמקום שבו אתם מתקינים את המערכת הסולארית חשוף לשמש ברוב שעות היממה. חשוב מאוד לוודא שהמערכת לא מותקנת במקום שעלול לסכן אותה, דבר שיכול לעלות לכם ביוקר. מהסיבה הזאת כאשר אתם מתקינים מערכת סולארית בבית אתם חייבים לעשות זאת עם אנשי מקצוע שמכירים את התחום על בוריו. כך תוכלו לדעת שהם מודעים למיקום האפקטיבי ביותר של אותה מערכת סולארית ביתית.

כמה זמן אמורה להחזיק מערכת סולארית בבית?

זוהי אחת מהשאלות החשובות ביותר שאתם תרצו ככל הנראה לקבל עליה מענה. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו תשקיעו את מיטב כסכפם על מערכת סולארית שתחזיק מעמד מספר קטן של שנים, ולאחר מכן תצטרכו להחליף אותה במערכת חדשה.

החדשות הטובות עבורככם הם שמערכת סולארית ביתית יכולה להחזיק מעמד עשרות שנים. כך שכל עוד ההתקנה מתבצעת בצורה נכונה והתחזוקה מתבצעת כראוי, אין לכם שום סיבה לחשוש. לצורך הדוגמא תוכלו לקחת את דוד השמש שנמצא על הגג שלכם, תשאלו את עצמכם מתי בפעם האחרונה יצא לכם להחליף אותו? אם בכלל.

האם צריך לתחזק את המערכת באופן שוטף?

לא מעט אנשים אינם רוכשים מערכת סולארית ביתית רק בגלל שהם חוששים שהם יצטרכו להשתעבד למערכת, כך שבסוף הם ימצאו את עצמם משלמים כסף ללא כל הבחנה. אנו יכולים להוריד את הדאגה הזאת מהראש שלכם, ולספר כי ברוב המקרים התחזוקה למערכת היא תחזוקה שנתית רגילה.

כלומר פעם בשנה תצטרכו לקרוא לאיש מקצוע על מנת שיוודא כי הכל תקין במערכת ואין שום סיבות לדאגה. כך שאתם לא צריכים לבצע תחזוקה שוטפת ולא לזרוק כספים באוויר, מדובר על מערכות מאוד אמינות שמסוגלות להחזיק מעמד שנים רבות ללא כל מעורבות מצדכם.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע