איך נבחר חברת הובלות בקריית שמונה?

הובלות קריית שמונה

קריית שמונה היא עיר השוכנת באצבע הגליל בחלקה הצפוני והיפה של ארץ ישראל. העיר מוקפת בהרים ירוקים, שטחים פתוחים, עצים פורחים טבע שוקק חיים. העובדה שקריית שמונה ממוקמת בצפון (הרחוק) מכילה בתוכה כמה אתגרים אשר תושבים רבים צריכים להתמודד איתם.
אחד האתגרים הבולטים ביותר בעיר הצפונית הוא נושא ההובלות. בין אם מדובר על בחירת חברת הובלות בקריית שמונה או על המעבר דירה עצמו בכל מקרה מדובר בתהליך לא נוח ולעיתים מאתגר.

אז איך בוחרים מוביל בקריית שמונה והצפון?

התשובה היא די פשוטה, למרות שהמבחר של המובילים בצפון אינו עשיר כמו המבחר במרכז עדיין מדובר על כוח אדם איכות עם נכונות לעבודה ברמה גבוה מאד וזמינות מהירה.
כאשר אנו נצטרך לבצע הובלות בקריית שמונה והצפון מומלץ תחילה לבדוק כמה דברים:

  1. האם יש ביטוח על התכולה – למרות שאנשים רבים לא יודעים, מובילים רבים נותנים כחלק מהשירות ביטוח על התכולה שהם מעבירים. במקרים של תאונה, שבירה או נזק התכולה שלכם תחת ביטוח דבר המבטיח לכם "ראש שקט" כמה שניתן בזמן שהחפצים שלכם והציוד האישי שלכם נמצא במשאית ועובר ממקום למקום.
  2. בקשו מהמוביל להגיע לראות את התכולה – דבר נהוג מאד הוא לבקש מהמוביל להגיע לראות את התכולה של ההובלה. על מנת לקבל הצעת מחיר כמה שיותר מדויקת ושלא יהיו הפתעות בעתיד מומלץ ואפילו נהוג לבקש מהמוביל להגיע ולתת הצעת מחיר לפי התכולה שהוא רואה בעיניים שלו. במקרים בהם המוביל לא יכול להגיע לעיתים נתבקש לשלוח סרטון או צילום של כל החפצים והציוד האישי על מנת לקבל הצעה מדויקת ככל שניתן.
  3. קבלו המלצות ובדקו ביקורות – קריית שמונה אמנם מוגדרת כעיר אך תושבים רבים מכירים אחד את השני ומנהלים חיי קהילה ושותפות. נסו לקבל המלצה ממשהו שאתם מכירים, אולי השכן שלכם מכיר מוביל שהוא ממליץ עליו. דבר נוסף שניתן ואפילו כדאי מאד לעשות הוא לבדוק ביקורות ותגובות באינטרנט על המוביל. נסו להיכנס לגוגל או לפייסבוק של המוביל שהזמנתם, בדקו את התגובות של לקוחות קודמים שלו, את התוכן של המודעות וכדומה.

כמה דברים שחשוב לזכור לפני ההובלה

זה נכון שהזמנת מוביל שאתם סומכים עליו ועכשיו אתם רגועים יותר, אך יש דברים שעליכם לזכור ולעשות גם אם הזמנתם את המוביל הטוב ביותר בעולם, להלן מספר המלצות ותזכורות שחשוב לדעת לפני ההובלה עצמה.

  1. סיגרו קרטונים בצורה הרמטית – חשוב לסגור את הקרטונים הצורה הרמטית ככל שניתן על מנת שציוד לא יישפך החוצה ויחסר לנו בעתיד. כאשר מדובר על ציוד שביר נסו להוסיף סביבו בדים, ניירות וכל דבר היכול לצמצם שבירה.
  2. כתבו על הקרטונים את התכולה – דבר חשוב שנשמע מינורי הוא לכתוב על כל קרטון לאן הוא שייך ומה יש בתוכו. אתם לא רוצים לסיים את ההובלה ולהתחיל לנחש לאן כל קרטון הולך ומה מכיל כל קרטון.
  3. בדקו האם צריך להחזיר את הקרטונים למוביל – פעמים רבות המוביל מציע לנו קרטונים כחלק מהשירות. חשוב לבדוק מול המוביל האם צריך להחזיר את הקרטונים ובאיזה מצב. יתכן מאד, במקרים שהקרטונים ניזוקו יידרש תשלום סמלי.
  4. תאמו מוביל לשעות נוחות – הובלה הוא תהליך שלוקח זמן. המובילים מעבירים חפץ חפץ ומנסים לשמור על הציוד האישי ככל שניתן. מאחר והובלה לוקחת זמן נסו לתאם את ההובלה לשעות נוחות, לא שעות העומס ושעות ללא פקקים.
  5. נסו לשמור חניה נוחה למשאית – המוביל ממש יודע לכם אם תשמרו על חניה נוחה עם גישה לבית, דבר החוסך זמן יקר בזמן ההובלה.

בהצלחה

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע