ביטוח בניין משותף – האם לכל בניין זה משתלם?

ביטוח ועד בית

מגורים בבניין משותף דורשים שיתוף פעולה עם הדיירים האחרים בבניין. אחד הדברים שהכי חשוב לעשות כאשר אנחנו גרים בבניין משותף הוא ביטוח בניין משותף. ביטוח זה יכול לסייע לנו להתמודד מבחינה כספית ואישית עם אירועים בלתי צפויים כמו שריפות או רעידות אדמה. לכל בניין משותף כדאי ומשתלם לעשות ביטוח משותף לכל הבניין לאזורי המגורים המשותפים כמו למשל חדרי המדרגות ויסודות הבניין עצמו.

ביטוח החללים המשותפים בבניין חשוב כי הוא יכול לאפשר לנו להיות בטוחים יותר במקרה שאסונות קורים שהורסים את הבניין שלנו או חלקים נרחבים ממנו. אסונות הם בדרך כלל דבר לא צפוי ולכן כאשר יש לנו ביטוח אנחנו מוכנים גם ללא נודע וללא צפוי. ביטוח לבניין משותף הוא הכרח וכורח המציאות ואסור ולא כדאי לאף אחד לזלזל בכך ולא לעשות אותו. ביטוח זה יגן עלינו ויסייע לנו בעתות חירום ולכן חשוב לא לוותר עליו. 

ביטוח בניין משותף – מה הוא בעצם מכסה בפוליסה שלו?

ביטוח בניין משותף מכסה בפוליסה שלו אסונות או מקרי חירום שונים. הביטוח יכול לכסות ולפצות אותנו במקרה בו היסודות בבניין שלנו מתפרקים, במקרה בו הבניין שלנו נפגע כתוצאה ממלחמה או אירוע ביטחוני ובכל מקרה בו נגרם נזק לכל הבניין ויש צורך בתיקונים. הפוליסה עצמה תכסה את מה שנכלול בה וחשוב שנכלול בה כמה שיותר דברים.

ביטוח בניין משותף – נגד התיישנות הצנרת

ביטוח בניין משותף יכול לכסות ולפצות אותנו במקרה בו הצנרת בבניין שלנו התיישנה ואנחנו צריכים להחליף אותה. בניינים רבים בארץ הם בני יותר מארבעים שנה והצנרת בהם ישנה מאוד. צנרת ישנה יכולה לגרום להרבה נזק כמו למשל התפוצצות של צינורות והצפה, רטיבות בקירות והופעה של עובש או איכות מים ירודה בברזים. כאשר אנחנו מבטחים את הצנרת בבניין שלנו אנחנו דואגים לאיכות החיים האישית שלנו.

ביטוח בניין משותף – נגד שריפות

ביטוח בניין משותף יכול להיות ביטוח נגד שריפות. מקרים לא נעימים קורים ויכול לקרות לכולנו מקרה שתהיה שריפה חס וחלילה בבניין שלנו. כאשר קורית שריפה בבניין שלנו הסכנה גדולה מאוד והנזק לרכוש יכול להיות גדול מאוד גם. במקרה שבו קרתה שריפה בבניין שלנו חשוב שנדע שיש לנו ביטוח בניין משותף נגד שריפות שיכול לסייע לנו לשקם ולבנות מחדש את הבניין.

בסופו של דבר ביטוח משותף לכל דיירי הבניין שלנו יכול להבטיח את בטיחות החיים בבניין שלנו. בניין שאין בו ביטוח משותף הוא בניין שאם יקרה בו חס וחלילה אסון או תקלה גדולה הדיירים יצטרכו להוציא הרבה מאוד כסף מהכיס הפרטי שלהם בשביל לתקן אותו. הביטוח לכל הבניין הוא תעודת ביטוח אמיתית שתסייע לנו במקרי חירום לא נעימים ותשמור עלינו.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע