דברים שכדאי לדעת על תאורה סולארית

אין אחד שלא שמע על תאורה סולארית ועל היתרונות הרבים שלה, היא נחשבת לפתרון התאורה הזול והמשתלם ביותר שכל אחד רוצה לעצמו לגינה, למרפסת ולכל מקום אחר שמדובר על תאורה לשטח פתוח שצריכה להיות כמה שיותר יעילה והיעילות מתחילה בחיסכון גדול עד כמה שאפשר.

המעגל הפשוט

אולי זה נשמע מורכב מאוד אבל המעגל החשמלי הסולארי הוא פשוט מאוד, בדיוק אותו מעגל שדומה מאוד גם לפנס, מסופי הסוללה מחוברים למנורת לד שבתוך גוף התאורה בלולאה פשוטה, לאותה לולאה שניזונה מהסוללה מחובר גף טעינה שהוא הגוף הסולארי, ככה בקלות אתם גם מקבלים טעינת סוללה מיטבית וגם אנרגיה עוצמתית בזכות שימוש בתאורת לד שצריכת החשמל שלה נמוכה יחד עם כמות אור גדולה מאוד שהיא מספקת.

היום ישנם גופי תאורה סולריים שמגיעים גם עם מתג הפעלה, כלומר אתם יכולים לשמור את האנרגיה שיש בסוללה ולהחליט מתי וכמה להפעיל את האור, זה אידאלי במיוחד בימים גשומים שבהם השמיים אפורים ולא מגיעה מספיק שמש שיכולה להטעין באופן מלא ומיטבי את הסוללה, יש לכך שתי אפשרויות, אפשרות אחת של משך תאורה קצר מאוד, אפשרות שניה של תאורה יחסית חלשה, כלומר לא יהיה ניצול מלא של עוצמת האור האפשרית על ידי המנורה.

כיום ברוב מכשירי התאורה הסולארית יש גם מתגים שמאפשרים הפעלה וכיבוי לפי בחירה בזמנים שנוחים לכל אחד ואז זה יכול לשפר את תפקוד האור שהמנורה יכולה לנפק.
חשוב לקחת בחשבון ברכישת מנורה סולארית שאתם בוחרים אחת כזאת היא לוודא שיש מתג לכיבוי והפעלה גם בשביל שתוכלו לכבות את האור אם הוא יכול לגרום לכם להפרעה בשעות הלילה.

התקנה נכונה

הדרך טובה ביותר לנצל את התאורה הסולארית שלכם בצורה הטובה ביותר היא באמצעות התקנה נכונה, התקנה היא החלק המשמעותי ביותר שיעזור לכם לקבל את האפקט הטוב ביותר מהתאורה, ברגע שמתקינים בצורה שלא מתאימה וקולטי האנרגיה רחוקים מהשמש, אתם עלולים למצוא את עצמכם לא מנצלים כראוי את התאורה שהשקעתם עליה לא מעט כסף.
אם אתם רוצים להציב את המנורה במקום שהוא לא חשוף לשמש במהלך היום, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקנות תאורה סולארית עם קולט מרוחק, כלומר קולט שנמצא במקום מרחוק יותר מהתאורה וניתן להציב את התאורה במקום אחד ואת הקולט במקום אחר.

אם מדובר על תאורה סולארית לשבילים שהיא רק בגדר קישוט או יצירת אווירה, אתם יכולים למצוא מגוון גדול מאוד של כלי תאורה מעוצבים בצורה הטובה ביותר שתתאים לכל מטרה, אבל ברוב המקרים תאורה שנועדה להיות לקישוט לא משנה איך תציבו אותה עדיין היא תספק בדיוק את מה שאתם צריכים גם אם היא לא חשופה לשמש חזקה במיוחד.

המאמר נכתב ע"י צוות המומחים של צור מרקט.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע