האם מחמם מים בגז חסכוני יותר?

יעילות היא דאגה עצומה עבור כל מי שיש לו דוד מים. אתה עלול למצוא את עצמך תמיד מחפש דרכים לא רק לחסוך במים אלא גם לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך.

חימום מים מהווה כמחצית מצריכת האנרגיה של משק בית אמריקאי ממוצע ולכן הגיוני להסתכל על דוד המים שלך לפני שאתה קונה אחד חדש.

הדרך הטובה ביותר להפחית את עלויות השירות החודשיות היא על ידי שדרוג דירוג היעילות של דוד המים שלך – אשר יהיה תלוי בשלושה גורמים עיקריים:

אחת ההחלטות החשובות ביותר למי שמחפש לקנות דוד מים היא סוג הדלק. מחממי מים בגז חסכוניים יותר מעמיתיהם החשמליים ויש אנשים שמעדיפים אותם גם מכיוון שהם אינם מייצרים רעש רב כמו דוד מים חשמלי.

במבט ראשון, גז זול יותר מחשמל ואנחנו יכולים להעריך באופן סביר שהוא יהיה זול יותר לתפעול על בסיס יומי. עם זאת, העלות המוקדמת של התקנה ותחזוקה של דוד גז עשויה להיות יקרה יותר מאשר חשמל. אם מביאים בחשבון את המחיר לאורך זמן ומשווים את כל העלויות, שתי האפשרויות הופכות להיות שוות בערך ביעילות מבחינת עלות לקוט"ש או דולר לליטר מבושל.

אנשים רבים בארה"ב עדיין חושבים שמחממי מים בגז הם חסכוניים יותר ממחממי מים חשמליים. מאמר זה מדבר על היתרונות והחסרונות של מחממי מים בגז וחשמל כדי לעזור לך לקבל החלטה טובה יותר לגבי הרכישה הבאה שלך.

מחממי מים בגז בדרך כלל עולים פחות לקנייה מאשר חשמליים, אך הם גם עולים יותר לתחזוקה ותיקון לאורך זמן. לבעלי בתים, במיוחד, קשה לדעת מתי עליהם להחליף את דוד הגז בן 30 השנים שלהם, מכיוון שקשה לדעת כמה אנרגיה דוד הישן הזה מבזבז. עם זאת, אם אתה חי באקלים קר כמו מישיגן או מיין עם חורפים ארוכים וחשבונות חימום גבוהים, אולי שווה לך להשקיע במכשיר גז טבעי חדש בגלל עלויות הדלק הנמוכות יותר ודירוגי היעילות שלו.

אומרים שמחמם מים חסכוני באנרגיה מכיוון שהם משתמשים בפחות גז.

מבחינת השימוש בגז, תצטרך לשקול גם את הביקוש למים החמים שלך וגם כמה עולה לך לקנות גז עכשיו. בהשוואה זו, נניח שזה עולה לך בערך 30 סנט לחום עבור דלק החימום הנוכחי שלך. אם יש לכם דוד מים ישן בנפח 40 ליטר שגילו כ-10 שנים, צפו לשלם תשלום כלשהו על מנת להחליף אותו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ישירות לאתר electrogaz.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע