הדברה חכמה לבית חדש

עוברים בקרוב לדירה חדשה? מזל טוב. כאשר אנחנו מדברים על מעבר לדירה חדשה אנו מדברים על מספר בלתי מבוטל של סידורים שיש לעשות טרם המעבר. ממציאת שירותי הובלות, דרך בחירת הגן החדש לילד ועד במקרים מסוימים מעבר למקום עבודה חדש.

יחד עם זאת, ישנו דבר אחד שרבים נוטים לשכוח(לא, אנחנו לא מאשימים אותם) בתוך כל הלחץ האטומי הזה – הדברה לבית חדש טרם אכלוס והעברת כל הציוד החדש.

כאשר אנחנו מבצעים את הריסוס טרם האכלוס אנו יכולים להיות רגועים, יש מספיק זמן לתת לחלל להתאורר ולנוח, כמו גם לחומרים הכימיים להיעלם מן החלל.

להעביר את הרהיטים יחד עם המזיקים

כאשר אנחנו נכנסים לבית חדש האסוציאציות הראשונות שעולות לנו הן: התחלות חדשות, טהרה וניקיון, מקום חדש. איך יכנסו בכלל המזיקים לתוך המקדש החדש שלנו?

למעשה, לא מדובר בעבודה קשה. לא בשביל המזיקים בכל אופן. מזיקים וחרקים שונים יכולים לעבור איתכם כבר משלב האריזה לבית החדש, להסתתר בתוך רהיטים וקרטונים שונים ולהיות חלק מן הדירה החדשה שלכם.

לכן, המלצה קטנה שלנו בהנחה וסבלתם בעבר או סובלים כרגע ממזיקים, לא להסס ולדאוג לבצע הדברה בבית החדש כבר מעכשיו – כך שברגע שיצאו כל החרקים מן האריזות והחפצים השונים הם יצעדו אל מותם.

הבית עמד ריק הרבה זמן: תנאים אופטימליים לגידול יונים

למעשה, בתים רבים יכולים להוות כר פורה ליונים לגדול ולצמוח. כאשר הבית עומד ריק הרבה זמן ללא מפריע ישנם מצבים רבים בהם יונים מנצלים את החלל הריק והשקט לשם קינון.

לכן, טרם כניסתכם לבית בדקו את המרפסות השונות, את הגג ואפילו את החלונות בחדרים – כך תוכלו לדעת טרם הכניסה אם אתם צריכים שירותי הרחקת יונים.

הדברה לפני כניסה לבית החדש – זולה הרבה יותר!

כאשר אנחנו מדברים על הדברה לפני כניסה לבית החדש אנו מדברים על הדברה זולה הרבה יותר. ברגע שאנו מבצעים הדברה לבית מאוכלס אנו צריכים להזיז את הרהיטים השונים, דברים אשר דורשים מאיתנו במצבים מסוימים בעלי מקצוע נוספים או זמן נוסף אשר מתורגם לכסף.

בית חדש ולא מאוכלס מהווה מקום אידיאלי לביצוע הדברה בצורה מהירה יותר ויעילה הרבה יותר.

הדברה לבית החדש – איך למצוא את המדביר המושלם?

על מנת למצוא את המדביר המושלם, עליו לעמוד במספר קריטריונים:

1. בעל רישיון הדברה – על המדביר להיות בעל רישיון הדברה כחוק אשר ניתן מטעם המשרד להגנת הסביבה. כמו כן, בעל היתר מתאים לטפל בחלל בו יטפל.

2. בעל ניסיון ומוניטין – אין ספק שניסיון ומוניטין הם דברים שהם מאוד חשובים, לכן כאשר אנחנו ניגשים אל בעל מקצוע ולאחר שבדקנו שהוא מחזיק בכל ההיתרים הרלוונטים עלינו לקרוא מעט אודות הניסיון והמוניטין שלו.

3. חקרו אודות חוג לקוחותיו – תוכלו לבקש מהמדביר לדבר עם אחד מחוג לקוחותיו, כמו גם תוכלו לחקור אודות אותו מדביר באמצעות רשתות חברתיות: פייסבוק, טוויטר, לינקדין ואפילו אינסטגרם.

בחירת מדביר לבית החדש היא מלאכת מחשבת של ממש, וכך אנו גם נוהגים בה. מאחלים לכם המון בהצלחה במעבר לדירה החדשה, שיהיה במזל טוב!

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע