הובלת דירה – עשה זאת בעצמך

הובלת דירה היא כאב ראש. הן ההובלה הפיזית, עצמה, הכרוכה בשינוע של קרטונים, רהיטים כבדים וגם לא מעט פריטים קטנים, והן כל מה שמקדים אותה, הקשור בתהליך האריזה. יחד עם זאת, יש דרך לעשות את זה בצורה רגועה ופחות מלחיצה, משמע – לבצע את הכול לבד, ללא עזרה של מובילים חיצוניים. 

להוביל לבד – יתרונות

מעבר של דירה כרוך בלא מעט הוצאות כספיות נלוות. אם אתם בוחרים להוביל את הדירה בעצמכם ואתם לוקחים את כל העניין הזה עליכם, תוכלו לחסוך לא מעט כסף, לעיתים אפילו כמה אלפי שקלים. מעבר לכך, לא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחיפוש אחר חברת הובלות אמינה וגם החשש יהיה מיותר. לא יהיה את הפחד שמא הריהוט שלכם או אותם פריטים רגישים, עדינים ושבירים יינזקו או ישברו ותוכלו לעשות את כל המעבר הזה בראש שקט.

מתי אפשר לבצע הובלה באופן עצמאי

לא בכדי בוחרים רבים לבצע את הובלת הדירה שלהם באופן עצמאי. אולם, וזה חשוב לא פחות, כדאי לדעת שהדבר אפשרי אך ורק בכמה מצבים: במקרים בהם לא נדרשת העברה של משקלים כבדים מאד או פריטים גדולים ומסורבלים וגם כאשר לא מדובר בכמות גדולה מאד של קרטונים ואלמנטים אחרים. במקרים כאלה תוכלו להיעזר בכמה חברים ולעשות את הכול בעצמכם. 

איך מעבירים לבד

אז, אם החלטתם ללכת על זה ואתם לא רוצים להיעזר בחברת הובלות, חברים קרובים וחזקים הם הכתובת המתאימה. חפשו מבין החברים שלכם כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם ומוטב שיהיו גם חזקים. תאמו מועד מתאים לביצוע ההובלה יחד איתם וודאו שאתם עושים זאת בזמנים נוחים, כשהתנועה על הכביש פחות עמוסה. 

רישיון מתאים ובחירת כלי השינוע

שירות השכרת משאיות הוא שירות שכדאי לכם לקחת בחשבון כדי לבצע את ההובלה באופן עצמאי. תוכלו כיום לשכור משאיות במגוון משקלים, בהתאם לכמות הקרטונים וגודל הריהוט שאותו אתם רוצים לשנע, מה שיחסוך לכם את הצורך בפנייה למוביל חיצוני. וודאו רק שיש לכם את רישיון הנהיגה המתאים (למשאית או למסחרית) כדי שהדבר יוכל לצאת אל הפועל ולהוות חלופה לכל פתרון אפשרי אחר. 

כמה זה עולה – עלות מול תועלת

תוכלו, כאמור, לשכור משאית ליום או מסחרית כפתרון להובלה עצמית. בשורה התחתונה מדובר בפתרון שיחסוך לכם עלויות גבוהות, בשל עלות ההשכרה היומית הנמוכה. אם תשוו את עלות מחיר ההובלה עם חברת הובלות לעומת עלות השכרת המשאית או המסחרית, תגלו שהשכרה היא בהחלט אפשרות כדאית מאד, שמוזילה לכם את העלות הכוללת באופן משמעותי.

מה עוד צריך בשביל זה

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, וודאו שאתם מאורגנים כהלכה וברשותכם הציוד הבא:

  • ארגזים – הכינו מבעוד מועד את כמות הארגזים/קרטונים שאתם צריכים. התייחסו לכמות הפריטים שאותם אתם רוצים לארוז ובהתאם ארגנו לעצמכם את כמות הארגזים הנדרשת למשימה.
  • פצפצים ועיתונים – אם יש לכם פריטים רגישים או שבירים, דאגו להכין מראש גם פצפצים ועיתונים בעזרתם ניתן לעטוף את אותם פריטים קטנים ולהגן עליהם בזמן הנסיעה.
  • סרט הדבקה – הכינו גם אותו מראש כדי שתוכלו לסגור ולאטום בעזרתו את הארגזים שבהם מאופסנים כל הפריטים. 
צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע