חלקי חילוף לאופנועים – כל מה שצריך לדעת

חלקי חילוף איכותיים

כל אדם אשר ניצב לפני רכישה של אופנוע או קטנוע יודע כי עליו לכלול בהוצאות הראשוניות גם את עלויות של ציוד המיגון, אנשים אשר רוכבים על כלים דו גלגליים חשופים מאוד לכל הסכנות הקיימות במהלך הנסיעה, הרבה יותר מאשר נהיגה ברכב. למרות ההנאה יוצאת הדופן והאדרנלין אותו חווים הרוכבים בעת נהיגה על אופנוע, אסור לשכוח כי מדובר בפעולה מסוכנת שיש להתייחס אליה ברצינות ובתשומת לב מלאה.

ציוד מגן איכותי הוא הדרך הטובה ביותר למזעור הסכנות הקיימות בעת רכיבה על אופנוע ככל האפשר. כיום, בשל התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, אנחנו יכולים לבצע הזמנה של ציוד מיגון עד לביתנו על ידי חיפוש פשוט וקל באינטרנט ומספר לחיצות פשוטות באתר הייעודי.

החלק החשוב ביותר – הקסדה

כידוע לכולם, הקסדה היא המאפיין העיקרי של כל רוכבי הכלים הדו גלגליים, במהלך השנים הפכה הקסדה לסמל של ממש בקרב הרוכבים. בחירה של קסדה איכותית ומקצועית דורשת ניסיון בתחום האופנועים. כיום ניתן למצוא מגוון עצום של קסדות לרוכבים, טווח המחירים של קסדות לרוכבים הוא גדול מאוד. קסדה היא אמצעי מיגון אשר נחשב לחובה, זאת בשונה מאמצעי מיגון אחרים. הקסדות היקרות ביותר יכולות להגיע לעלויות של אלפי שקלים, ניתן למצוא גם קסדות איכותיות במחירים זולים יותר אשר עולות מאות שקלים.

מעיל רכיבה

כאשר אנו מדברים על מעיל רכיבה אנחנו למעשה מדברים על אמצעי המיגון החשוב ביותר לאחר הקסדה, מדובר באמצעי מיגון נפוץ מאוד למרות של כל רוכבי האופנועים לובשים אותו.

מעילי רכיבה מקצועיים כוללים בתוכם: מיגון למרפקים, מיגון לכתפיים ומיגון לגב, בעת נפילה מאופנוע במהלך רכיבה, מעיל הרכיבה סופג חלק מן המכה ומרכך אותה.

כאשר אנו רוכבים על כלי רכב דו גלגליים כמו אופנוע או קטנוע, כל הנפילה, גם הקלה ביותר עלולה לגרום לנזק רציני לרוכב, וכאן נכנס לתמונה מעיל הרכיבה.

בעת רכיבה מהירה על אופנוע, מעיל הרכיבה עוזר לנו על ידי חיתוך של האוויר באופן נכון, בשל כך הרכיבה על אופנוע עם מעיל רכיבה היא נוחה הרבה יותר מרכיבה על פריטי לבוש אחרים.

כיום ניתן למצוא מעילי רכיבה לקיץ וגם מעילי רכיבה לחורף אשר כוללים בתוכם חסינות נגד מים ובידוד של קור. קיימים גם מעילים המתאימים לכל עונות השנה, במעילים מן הסוג הזה ניתן למצוא בטנה מתפרקת אותה ניתן להוריד בקיץ ולהרכיב בעונת החורף.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע