יתרונות של עיצוב גינה עם חלוקי נחל

שעולה הנושא של עיצוב גינה, תמיד חושבים לעצב שבילים מיוחדים ומקומות נוחים ונעימים לשהות בהם בגינה, כל אלו יחד צריכים להיות בהרמוניה מושלמת שתהפוך את הגינה שלכם להיות נעימה ויפה והכי חשוב פרקטית ונוחה לתפעול וניקיון, לשם כך אתם צריכים להוסיף אלמנטים עיצוביים שיהיו גם פרקטיים כמו חלוקי נחל, אדמת טוף או יציקות בטון יקרות המשולבות בסלעים.
רגע אחד לפני שאתם מתחילים לעצב את הגינה שלכם בכל מיני אלמנטים שלא תמיד יהיו יעילים ונכונים עבור הצרכים שלכם, יש כמה דברים שכדאי להכיר על חלוקי נחל ועל היתרונות הרבים שיש בהם לעיצוב גינה.

מגוון גדלים 

חלוקי נחל מגיעים במגוון רחב מאוד של גדלים, כל גודל יכול להתאים גם לצרכים שלכם וגם לעיצוב של הגינה, יש מקומות בהם אפשר לעצב עם חלוקי נחל קטנים יותר ומקומות שדורשים חלוקי נחל יותר גדולים מבחינה עיצובית ונראות, לכן חלוקי נחל הם הדרך הטובה ביותר לשלב את הגדלים המשתנים, אותו גוון של צבע בגדלים שונים שגם מערבבים ביניהם הופך את העיצוב ליותר מיוחד.

צבעים שונים

חלוקי נחל מגיעים בכל מיני צבעים, יש את חלוקי הנחל הלבנים והפשוטים שכולנו מכירים, ויש חלוקי נחל בצבעים חומים, אפורים ואפילו בשילוב של שחור, הם מברים ומביאים צבעים שיכולים להשתלב עם כל צבע אחר שיש בגינה, אפילו עם צבעים יותר זוהרים, כמו פרחים כתומים שיש בגינה עם תחתית של חלוקי נחל בצבע חום שנוטה לכתום כהה, יוצרים עיצוב מיוחד מאוד.

אפשרות ניקיון נוחות

אחד הדברים החשובים ביותר בגינון ועיצוב הגינה הוא היכולת לנקות את הגינה לאחר הגיזום, פעולה שמתבצעת באמצעות מפוח עלים, היתרון הגדול של חלוקי נחל בשונה מטוף, שהם לא עפים מהרוח של המפוח ורק העלים עפים, דבר שיוצר את היכולת לנקות את הגינה בקלות ומהירות מבלי לחשוש שהעיצוב ייפגע.

מחיר משתלם 

בשונה מעיצובי גינה מורכבים כמו יציקת בטון או הוספה של סלעים שרק השינוע שלהם עולה לא מעט כסף, חלוקי נחל הם פריט עיצובי זול מאוד אך יחד עם זאת הוא נותן מראה של יוקרה.
העלות הממוצעת של חלוקי נחל היא סביב ה 900-1200 ₪ לכל טון, מה שאומר שבמחיר כזה תוכלו בקלות לכסות שטח של גינה לא קטנה בכלל, כמו כן גם בכמות הגובה שאותה תרצו לכסות, נהוג לכסות את השטח בגובה של 6 ס"מ מעל האדמה, יש לחשב את השטח את הגובה ולפיו לעצב את הגינה.

שרידות לאורך זמן

בשונה מהרבה אלמנטים אחרים לעיצוב הגינה, חלוקי נחל מאפשרים לעצב שטחים גדולים מאוד, על חלוקי נחל ניתן לשלב מספר אלמנטים, ובזכות החומר החזק של החלוק היא תשרוד לאורך זמן, מה שאומר שלא תצטרכו לבצע שינויים עיצוביים רבים ותוכלו לבצע עיצוב חד פעמי שיחזיק לאורך זמן רב.

המאמר באדיבות אתר מוצר מרקט – המומחים המובילים בכלי גינון, חקלאות ומוצרי הדברה מקצועיים.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע