מה חשוב לדעת על טעינה מהירה לרכבים חשמליים

טעינת רכב חשמלי היא חלק חיוני מחיי היומיום של אנשים שבבעלותם מכוניות חשמליות.

כיום, יש יותר רכבים חשמליים על הכביש מאי פעם. למעשה, יש כיום כשלושת רבעי מיליון מכוניות חשמליות בארה"ב, ומספר זה גדל מדי שנה. ההתקדמות בטכנולוגיית טעינת EV התרחבה בקצב מהיר, אך עדיין יש מקום לשיפור. ישנם סוגים שונים של מטענים לרכב חשמלי לבחירה בהתאם לסוג הבעלים וצרכיו.

כלי רכב חשמליים (EV) הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שעובר הזמן. ככזה, יותר ויותר עמדות טעינה צצות ברחבי העולם. עם זאת, עדיין קיימת בעיה עם המספר העצום של המטענים הללו – טעינתם עשויה להימשך שעות או אפילו ימים. מתוך מחשבה על כך, ממציאים ומדענים עבדו על פתרון לבעיה זו והציעו מכשיר חדש בשם FAST CHARGING STATION. מכשיר זה פותח כדי לספק זמני טעינה מהירים יותר לרכבי EV על ידי שימוש בטכנולוגיית אינדוקציה אלקטרומגנטית שכבר אומצה על ידי רשתות החשמל ברחבי העולם.

בעוד שרוב בעלי רכבי החשמל בוחרים לבצע התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי, אחרים מעדיפים תחנות טעינה מהירה ציבוריות כדי לסייע בנסיעותיהם ברחבי העיר.

עם שיפור הנוחות והיעילות, עמדות טעינה מהירה מסייעות לפתח את עידן התחבורה החשמלית המהירה מאי פעם! בואו ננצל את הנוחות שלהם ונבטיח טעינה מהירה במכונית שלכם כשאתם בחוץ בעיר.

מכוניות חשמליות צוברות אחיזה עם הפופולריות הגוברת. הם ידידותיים לסביבה, מהירים, ויש להם יתרונות גדולים עבור הצרכן. החיסרון היחיד הוא שלוקח להם יותר זמן להטעין מאשר לעמיתיהם בנזין. זה הוביל אנשים רבים לחפש עמדות טעינה מהירה, המאפשרות למכוניות חשמליות להיטען בשעה אחת או פחות.

טסלה רודסטר החדשה קובעת שיא חדש של 0-60 קמ"ש תוך 1.9 שניות, מה שהופך אותה למכונית הייצור המהירה ביותר בעולם.

טסלה הייתה חלוצה של מכוניות חשמליות מאז הקמתן וממשיכה לפרוץ את גבולות החדשנות עם המכונית האחרונה שלה, טסלה רודסטר. המכונית הזו היא מה שאפשר לכנות מכונה "ירוקה", מה שאומר שהיא ידידותית לסביבה ומשתמשת באנרגיה נקייה כדי לטעון את הסוללות שלה.

בנוסף להיותה ידידותית לסביבה, הטסלה רודסטר גם מהירה. דווח כי הדגם החדש הזה יכול לעבור מ-0-60 קמ"ש תוך 1.9 שניות בלבד – מה שהופך אותה למכונית הייצור המהירה ביותר בעולם!

טעינה מהירה של רכבים חשמליים הופכת פופולרית יותר ויותר ככל שהטכנולוגיה הופכת למשתלמת יותר.

מכוניות חשמליות הן אחד מהענפים הצומחים ביותר בתעשיית הרכב, כאשר חברות עיקריות כמו טסלה וניסאן מובילות התקדמות רבות בתחום זה.

חברות רבות משקיעות בטכנולוגיית טעינת רכב חשמלי, שהפכה גם היא לחלק חשוב בתכנון התשתיות. תחנת הטעינה המהירה הראשונה בעולם למכוניות חשמליות נפתחה בנורבגיה עוד ב-2011, ואחריה עוד כמה מדינות שפתחו עמדות טעינה מהירה משלהן.

כלי רכב חשמליים הופכים פופולריים יותר עם כל יום שעובר. עם זאת, נהגים של מכוניות אלה מתלוננים לעתים קרובות על זמן הטעינה הארוך הדרוש כדי שהרכב שלהם יהיה מלא.

טכנולוגיית טעינה חדשה מבטיחה לפתור בעיה זו על ידי מתן טעינה מהירה ביעילות גבוהה.

הטכנולוגיה עדיין בחיתוליה ועדיין לא יושמה במטענים מסחריים לרכב חשמלי.

עם זאת, ייתכן שכאשר הם ייכנסו לשוק זה ישנה את האופן שבו הצרכנים בוחרים את סוג המכונית שבה הם נוהגים.

מכוניות חשמליות הופכות במהירות לנורמה עבור אנשים המעוניינים לחסוך בכספי הדלק ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם. עם העלייה הזו של כלי רכב חשמליים, עמדות הטעינה הופכות פופולריות יותר.

חלק זה יסביר כיצד פועלות עמדות טעינה מהירה, אילו יתרונות הן מציעות וכמה מהטרנדים האחרונים בענף.

כלי רכב חשמליים זוכים לפופולריות רבה יותר בתקופה האחרונה. על מנת להגביר את הביקוש לרכבים חשמליים, חברות עושות צעד קדימה ומכריזות על עמדות טעינה משלהן לרכב חשמלי.

תחנות טעינה אלו מציעות דרך חדשה ונוחה לטעינת רכבי EV על ידי מתן טעינה מהירה למספר דקות בלבד. המטרה של החברה היא ש-10% מכלל המכוניות החדשות ינועו על ידי עובדים ומבקרים עד 2020.

רשת Supercharger של טסלה מטעין מכוניות חשמליות בחשמל במקום בגז. זוהי תחנת הטעינה המהירה ביותר בעולם, עם זמן טעינה של כ-30 דקות לטעינה מלאה. טכנולוגיה משבשת כמו זו העלתה שאלות לגבי כמה זמן ייקח עד שדלקים מאובנים ייעלמו לחלוטין.

לסיכום

עמדות טעינה מהירה לכלי רכב חשמליים היו משאלת זמן רב של נהגי רכב חשמלי ברחבי העולם. הביקוש לתחנות טעינה מהירה הולך וגדל ככל שיותר ויותר אנשים מתחשמלים. הרעיון של תחנות טעינה מהירה הוא לצמצם את הזמן שלוקח לטעון את הסוללה על מנת להגדיל את מספר נהגי הרכב החשמלי שיכולים לנסוע זמן רב יותר.

הצורך בתחנות טעינה מהירה הולך וגדל עקב המספר ההולך וגדל של נהגים העוברים לרכבי רכב חשמליים, במיוחד בסין ובאירופה. בנוסף, חברות כמו פולקסווגן משקיעות רבות בבניית תשתית לתחנות טעינה בכל רחבי העולם.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע