נהיגה תחת השפעת סמים וההשלכות על העבודה של השיפוצניק

איתור נזילות

כל עורך דין לענייני תעבורה כנראה יגיד לכם את המשפט הבא: נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול עשויה להיות הרסנית, בלשון המעטה. אבל בחיים כמו בחיים, לא כולנו קשובים לחוקים ומצייתים להם. אם אתם צריכים עו"ד תעבורה, השורות הבאות בשבילכם.

אם אתם עוסקים בתחום השיפוצים, אתם ודאי צריכים להתנייד בחלקי הארץ השונים ואתם כנראה בתנועה מתמדת. עובדה זו מחייבת אתכם לשמור טוב-טוב על רישיון הנהיגה שלכם. העניין הוא כזה, יחד עם העבודה אנשים גם מבלים בלילות ולעיתים צורכים אלכוהול, סמים ומשנים שונים של תודעה. אם אתם צורכים משני תודעה בלילות, אתם חייבים לזכור שהעבודה שלכם תהיה כנראה מושפעת מכך בצורה כזו או אחרת. הנה כל מה שכדאי לדעת לפני שחלילה צורכים סמים ועולים על ההגה:

כיצד משני תודעה יכולים להשפיע על עבודת השיפוצים?

אנחנו לא כאן בכדי להגיד לכם "להתנהג בהתאם", זה לא התפקיד שלנו, וחוצמזה, אתם כנראה כבר ילדים גדולים. מה התפקיד שלנו? התפקיד שלנו כאן הוא, להדגים לכם עד כמה נהיגה תחת השפעת סמים מלווה בהשלכות מורכבות ובעייתיות. לעיתים גם השלכות מסוכנות מאוד.

אם אתם עוסקים בתחום השיפוצים, אתם מתעסקים כל היום עם כלי עבודה חדים, כלי עבודה כבדים, כלי עבודה עם להבים, סכינים ועוד. צרכתם בלילה סמים או אלכוהול? תהיו מוכנים לכך שביום שאחרי צריכת הסמים או האלכוהול, הכישורים שלכם עלולים להיפגע. בפועל, זה אומר סיכון גבוה יותר לפציעות מכל מיני סוגים.

נהיגה תחת השפעת סמים ברכב הפרטי וההשלכות על רכב העבודה 

אם אתם נתפסים נוהגים תחת השפעת סמים וצריכים עורך דין לענייני תעבורה, יש סיכוי שזה קרה בלילה כשחזרתם מבילוי. עורך דין לענייני תעבורה קודם כל יבדוק אם הבדיקה שביצעתם הייתה תקינה. כמו כן, עו"ד תעבורה יבצע גם שלל בדיקות מקיפות נוספות. כל זאת, מכיוון שיש השלכות נרחבות לכך שנתפסתם נוהגים ברכב הפרטי שלכם תחת השפעת סמים.

אם נתפסתם נוהגים תחת השפעת סמים ברכבכם הפרטי, בפועל זה אומר שרישיון העבודה שלכם כנראה ייפגע גם כן. נוהגים ברכבים מסחריים כבדים, משאיות, אולי אפילו טרקטורים להובלת חומרי שיפוצים? ככה או ככה, יש סיכוי שהעבודה שלכם תפגע כתוצאה משלילת רישיון נהיגה.

המלצת פנייה אל עורך דין דיני תעבורה

אם אתם צריכים עורך דין תעבורה מקצועי, ייתכן שנתפסתם נוהגים תחת השפעת סמים או אלכוהול. אם זהו המקרה, אנחנו ממליצים לכם לטפל כמה שיותר בהקדם בבעיה שנוצרה. בסופו של דבר, התהליכים המשפטיים האלו עשויים להיות מורכבים למדי. זה יצריך ממכם התייחסות בהקדם ופנייה אל עורך דין לענייני תעבורה ודינים אלו.

אם עורך הדין מקצועי דיה, הוא יוכל לנסות לחלץ אתכם מהתסבוכת שאליה נקלעתם. אבל יחד עם זאת, חשוב גם לזכור שבתי המשפט רואים בחומרה רבה את מעשה הנהיגה תחת השפעת משני תודעה. בין אם מדובר בסמים או אלכוהול, בית המשפט עושה כל מה שניתן בכדי להילחם בתופעות האלו. בפועל, זה אומר שאתם צריכים עורך דין תעבורה מקצועי מאוד אם אתם רוצים להציל את רישיון הנהיגה שלכם.  

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע