נפלאות הקורקינט החשמלי

הצורך האנושי להגיע ממקום למקום באופן מהיר ונוח העלה את הפטנט להמצאת הקורקינט, שכיום הפך להיות אחד מכלי התחבורה הנפוצים והאהובים ביותר הן עבור ילדים, בני נוער וגם מבוגרים שעושים שימוש נרחב יותר בקורקינט המונע באמצעות סוללה חשמלית. הקורקינט החשמלי מאפשר לכל אחד נוחות ופרקטיות בהגעה מנקודה לנקודה הנמצאת במרחב העירוני, כיוון שהוא פועל על סוללה חשמלית ואיננו מחייב מהרוכב להתאמץ מבחינה פיזית לצורך נסיעה ברחבי העיר.

מהו קורקינט?

קורקינט הינו כלי תחבורה קטן יחסית המורכב משלושה חלקים מרכזיים – משטח דריכה, גלגלים וכידון המשמש להיגוי וניווט הקורקינט ברחבי העיר. עד לפני כמה שנים הקורקינט היווה בעיקר אמצעי תחבורה למטרות פנאי ושעשוע עבור ילדים ובני נוער, אך לאחר שפותח הקורקינט שמונע באמצעות סוללה חשמלית הוא הפך להיות אחד מאמצעי התחבורה השימושיים ביותר בקרב מבוגרים.

בשונה מהקורקינט הרגיל המורכב לרוב ממתכת, הקורקינט החשמלי עשוי מתכות שונות כמו אלומיניום כדי להקנות לו חוזק ועמידות מצד אחד במקביל לקלות משקל ונוחות במהלך הנסיעה עליו. גם הקורקינט החשמלי מורכב מגלגלים, משטח דריכה וכידון אך בנוסף לרכיבים אלו הוא מכיל גם מצבר המשמש לדחיפה והנעה של הקורקינט ללא שימוש ברגליים.

מה היתרונות שיש בקורקינט חשמלי?

קורקינטים מהווים אמצעי תחבורה נוחים וקלים לשימוש ונסיעה, אך לאחר הוספת סוללה חשמלית מדובר על אמצעי תחבורה איכותי ויעיל המאפשר להגיע ממקום למקום ברחבי העיר באופן מהיר ונוח במיוחד. בשונה מכלי תחבורה אחרים כמו אופניים לדוגמה, קורקינטים חשמליים הם קטנים וקלים יותר ובכך מאפשרים ניידות נוחה יותר לאחר סיום השימוש בהם – כך שניתן להרים ולשאת אותם ממקום למקום בצורה פרקטית יותר, כיוון שקיימת אפשרות לקפל אותם וכך להרים ולאחסן אותם במידת הצורך.

האם כל אחד יכול לרכב על קורקינט חשמלי?

הקורקינט החשמלי הינו כלי תחבורה מהנה המיועד למטרות פנאי וכן גם אמצעי ניידות נגיש ופרקטי, אם לצורך נסיעה למקום עבודה הנמצא בעיר המגורים, מוסדות לימוד וכל צורך אחר החוסך את הנסיעה באמצעי תחבורה מזהמים או בילוי שעות ארוכות בפקקים ועומסי תנועה. כיוון שמדובר על כלי תחבורה ממונע ומהירותו עשויה להגיע עד 25 קמ"ש, רוכבי הקורקינטים החשמליים חייבים להישמע לתקנות הקבועות בחוק ביניהן איסור רכיבה לאנשים שגילם הינו מתחת לגיל 16.

בנוסף לכך, יש להקפיד על ציות לחוקי התנועה במהלך הרכיבה על קורקינט חשמלי, כיוון שמדובר על אמצעי תחבורה ממונע איתו יש לנסוע רק בשבילי אופניים ייעודיים לכך, או כבישים עירוניים במידה ולא קיימים נתיבי אופניים באזור.

כיצד כדאי לבחור קורקינט חשמלי?

בכדי לבחור קורקינט חשמלי שיהיה אידיאלי לצרכים והמטרות שלכם, חשוב לדעת כיצד לבחור את הקורקינט החשמלי שיספק את טווח הנסיעה הרצוי ביותר. לדוגמה אם מדובר על קורקינט לשימוש יומיומי כמו נסיעה לעבודה וחזרה ממנה, יש להעדיף קורקינט בעל סוללה חזקה ואיכותית שתאפשר נסיעה חלקה ומהירה על פי המרחק הדרוש לכל כיוון. בנוסף לכך, כדאי להעדיף קורקינט חשמלי שהוא קומפקטי ונוח לנשיאה כאשר איננו בשימוש, כך שתוכלו לשאת אותו ממקום למקום במהלך נסיעה ברכבת/אוטובוס או למצוא מקום נוח לאחסן אותו בבית/בעבודה עד השימוש בו.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע