עשה זאת בעצמך – פיתוח אפליקציות

גאדג'טים

זה לא סוד שבחוץ יש אוקיינוס שלם של אפליקציות, חלקן חובבניות וחלקן כבר הרוויחו מיליונים של דולרים עבור המפתחים שלהן. אפליקציות כיום הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, הם סובבות אותנו ונמצאות בכל מקום, לא רק במכשיר הנייד שלנו.

אם אתם מעוניינים לפתח אפליקציה בעצמכם, אתם חייבים את הרקע הלימודי-פיתוחי הנכון. הנה כל מה שרציתם לדעת בנושא, נתחיל עם העניין של קורסים אשר יכולים לקרב אתכם לרעיון של פיתוח אפליקציות לבד – עשה זאת בעצמך. אנחנו מזמינים אתכם להכיר קורסים כמו קורס Angular אשר מתקשר באופן עקיף וישיר לעולם פיתוח האפליקציות.

עד כמה קורסים טכנולוגיים חשובים בימי פיתוח אפליקציות?

אמנם קורס אנגולר לא יהווה את הקורס שיגרום לכם לפתח אפליקציות בקלות יתרה, אבל הוא בהחלט יכול לקרב אתכם לחלום. במקביל לקורסים כמו קורס ANGULAR, ישנם קורסים שונים של פיתוח אפליקציות שמומלץ להכיר.

בסופו של דבר, בין אם אתם מדברים על קורס כזה או אחר, המטרה היא זהה – פיתוח WEB. ויש להבדיל את מפתחי ה-WEB, ממפתחים בעלי רקע בתכנות שאינו פיתוח WEB. אם יש לכם רקע בפיתוח ובתכנות, אבל אין לכם רקע בפיתוח בעולם ה-WEB, ובכן יש בשורות טובות – הדרך שלכם לא ארוכה עד שתגיעו לעבוד בתור מפתחי ווב.

קורסים שיכולים לקדם אותי לכיוון של פיתוח אפליקציות

בפועל, יש לכם קורסי מבוא מסוגים שונים אשר מותאמים למפתחים שמגיעים עם רקע שאינו פיתוח WEB. אתם מוזמנים להכיר מכללות טכנולוגיות שונות לפיתוח WEB, כמו גם מנטורים אישיים ובכירים מעולם הטכנולוגיה שמעבירים סדנאות.

יש לכם למשל את יניב ארד אשר נחשב אחד מבכירי מדריכי פיתוח הWEB בישראל. יניב ארד מעביר קורסים כמו קורס Angular אשר מיועד לבעלי רקע פיתחי או רקע תכנותי. אמנם בסיום קורסים מסוגים אלו לא תהפכו מיד למפתחי אפליקציות מהשורות הראשונות, אבל אין ספק שזה יקדם אתכם בעוד צעד אחד לכיוון של פיתוח אפליקציות.

מה שצריך לדעת של פיתוח אפליקציות DIY

טיפ מאיתנו, אם אתם מעוניינים ללכת בדרך המקצועית של פיתוח אפליקציות מכל סוג שהוא, יהיה חשוב ללמוד על בוריו את התחום של פיתוח WEB. וכשמדברים על משהו כמו פיתוח WEB ופיתוח יישומים אינטרנטיים, יש לא מעט קורסים שיכולים להשכיל אתכם ולשפר לכם את היכולות והמיומנויות.

מעבר לקורסים כמו קורס Angular למפתחים, יש גם קורסים אחרים שיכולים למנף משמעותית את הכישורים הטכנולוגיים שלכם. וכשאתם מחליטים להירשם למכללה כזו או אחרת, כדאי לזכור שמכללות בדרך כלל מתקשות במתן יחס אישי וליווי צמוד לסטודנטים.

מי עוזר לי למנף את עצמי בעולם פיתוח האפליקציות

מי שיעזור לכם למנף את עצמכם בצורות המדויקות ביותר יהיו דווקא מנטורים טכנולוגיים אישיים, דוגמת יניב ארד אשר מלמד במתכונת אקסטרים70. מודל 70EXTREME הוא מודל לימודי קצר ואינטנסיבי אשר מיועד לבעלי רקע פיתוחי ורקע בתכנות. אם אתם מעוניינים לשפר משמעותית את היכולות הטכנולוגיות שלכם, אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם יניב ארד, אחד מבכירי מדריכי פיתוח ה-WEB שיש לנו כאן בישראל. תוכלו לקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם, ואולי גם להתחיל בדרך מקצועית חדשה של פיתוח אפליקציות.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע