עשה זאת בעצמך: רעיונות לעיצוב הגינה

אם הגעתם לעמוד הזה סביר להניח שאתם אנשים של "עשה זאת בעצמך", אחת למספר חודשים נכנס לכם "ג'וק" חדש לראש ואתם מחליטים לקחת על עצמכם פרויקט חדש.

במקרה הזה אנו מדברים על פרויקט עשה זאת בעצמך חדש, במהלך הכתבה אנו ניתן לכם מספר רעיונות שונים לעיצוב הגינה שלכם – מה שישאר לכם זה רק לחשוב איך אתם מוציאים זאת לידי ביטוי.

רבים מאיתנו רוצים לרענן את הגינה שלנו אך לא מוצאים את הדרך להוציא תשלום רב על אותו רענון, בסוף הכתבה תהיו מוכנים להקים גינה מעוצבת וגדולה במינימום אמצעים. חושבים שאתם מוכנים?

לא רק בל"ג בעומר – משטחים/רפסודות

חלקנו קוראים להם משטחים, אחרים קוראים להם רפסודות אך כולנו נסכים שיש משהו משותף ביניהם – את שניהם שורפים בל"ג בעומר. או מעמיסים סחורה, אבל לגמרי תלוי את מי שואלים.

רפסודה היא אחד חומרי הגלם הטובים ביותר איתם אנו יכולים לעבוד, למעשה אנו יכולים לעשות איתה כמעט הכל – בניית רהיטים, עיצוב גינות ואפילו בניית בית עץ אטרקטיבי.

תוכלו לעצב את הרפסודה ולהניח אותה בצורה אנכית/מאוזנת תוך כדי שהיא משמשת כמעין "משטח גינות תבלין". מישהו פעם לקח נענע מרפסודה? תמיד יש פעם ראשונה.

תאורה זה שם המשחק

עיצוב גינות היא מלאכת מחשבת של ממש. אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הגינה היא תאורה נכונה וטובה. תאורה בדרך כלל היא דבר יקר מאוד אך ישנם מספר חלופות שיכולות להפוך את הגינה שלכם למוארת (וזולה).

בקבוקי תאורה – למעשה, אפשר ליצור מכל בקבוק פצצת תאורה צמודת קיר אשר לא דורשת מאיתנו אפילו בניית נקודת חשמל. כל מה שתצטרכו הוא לחפש בקבוקי יין, אלכוהול וזכוכית יפים ולעבוד מעט בזהירות.

פחיות שימורים – כל פחית שימורים שנגמרה יכולה לתרום רבות לתאורת החוץ בגינה שלכם. דבר ראשון אותו נצטרך לעשות הוא לנקות את הפחית מכל מיתוג, למלא במים ולהקפיא. לאחר מכן נוכל לשרטט על הפחית כל מה שרק נבחר – זה יכול להיות "ברוכים הבאים" או אפילו איזה מסר נחמד לבת הזוג. לאחר מכן נצטרך לעשות מעט חורים בפחית, לצבוע אותה ולאחר מכן להוסיף ידיות. מזל טוב! הפחיות הפכו להיות בתי נורות.

חללים מתים – אולי נוסיף אקווריום?

כן, זו הגינה שלכם. אך בגינה כמו בכל גינה יש חלל שהוא מעט "מת". אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם הוא הוספה של אקווריומים קטנים עם דגים שונים – דגים זוהרים יכולים להוסיף מאוד לגינה שלכם, בעיקר בלילה.

העץ מת? לא נורא, זה הזמן למנף

המון פעמים יש בשטח שלנו "עץ מת" שנשאר בגינה. לרוב הדבר היחיד שנשאר מן אותו עץ הוא הגדם שנשאר ממנו. לרוב, כך הוא גם נשאר מאחר ולא כולנו משקיעים מאות או אלפי שקלים בעקירת גדם העץ, כמו כן עבור רובנו זה לא כל כך משנה.

אנו רואים בכל גדם עץ הזדמנות טובה. ממראה "עצוב ונבול" של גינה תוכלו להפוך את הגדם למעמד תצוגה של פרחים וצמחים שונים, כך אף אחד וגם אתם לא ישימו לב ל"עץ המת" באמצע הגינה ותוכלו באותה נשימה להפוך את הגינה שלכם לגינה מלבבת ושופעת.

 המאמר נכתב באדיבות האתר
https://www.front-yard.co.il/

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע