פינת זולה לדירת גן – עשה זאת בעצמך

עיצוב פינת ישיבה יכולה לשדרג את החצר בדירת הגן שלכם כך שכל ישיבה תהיה חווית נופש מפנקת. החלק המהנה הוא שאתם יכולים לעשות את זה לגמרי בעצמכם, ואנחנו כאן כדי לעורר בכם השראה ולהציג לכם חלק מהאפשרויות הרבות.

עיצוב פינת זולה מפנקת זו דרך מעולה להפוך את חצר דירת הגן לאזור מטופח שיעודד אתם לשבת בחוץ ולהנות מהאוויר הפתוח. אך לפני שנתחיל לאסוף כלי עבודה ופריטים דקורטיביים כדאי שתשאלו את עצמכם כמה שאלות שיבנו לכם את הבסיס העיצובי. מה מטרת פינת הישיבה? האם האזור נועד להתבודדות ושקט? או אולי לאירוח משפחתי? מה התקציב שתרצו להקדיש לפרויקט הזה? התשובות לשאלות הללו יעזרו לכם לסלול את הדרך ולהבין אם אתם רוצים לרכוש מערכת ישיבה, לשפץ ספה ישנה או בכלל לבנות אחת מעצים משומשים. 

עיצוב פינת זולה – כך תעשו זאת בעצמכם

  • בחירת המרחב- השלב הראשון הוא להבין איפה פינת הזולה שלכם הולכת להיות ממוקמת ברחבי החצר, מה גודל המרחב שעומד לרשותכם. חישוב גודל החצר יעזור לכם להבין איזה ריהוט וחפצים יכולים להתאים.
  • פינה לשבת בה– יצירת פינת ישיבה בחצר דירת גן יכולה להיות עבודה מספקת ומרגשת, מילוי חלל ריק בספת קש קלילה עם כמה כריות צבעוניות, אולי פינת הישיבה בגרסת שולחן אוכל וכסאות מסביב או בכלל שילוב בין כורסאות נוחות לכיסאות ישיבה יכול להיות פתרון אולטימטיבי. ואם אתם רוצים להתנסות בבניה תוכלו לבנות מערכת ישיבה ממשטחי עץ ישנים.
  • צמחייה-  מלאו את הפינות בחצר הדירה בעציצים יפים, כך תזכו לפעולה כפולה, הם עוזרים בשמירה על ניקיון האויר ובנוסף מקנים מראה רענן וטרופי שתהנו ממנו בכל רגע. כשאתם בוחרים בעציצים נסו לשלב כדים במספר גדלים כדי להעשיר את המראה העיצובי של הצמחייה. תליית צמחים נשרכים על מתלה בד רקום תעניק לחצר שלכם מראה בוהמי ונעים.
  • דקורציה לאווירה טובה- התאמת פריטים דקורטיביים יכולה להיות חוויה מעניינת, עליכם לזכור שעל אף האפשרויות המרובות הפינה תהיה באוויר הפתוח ולכן כדאי להתאים חפצים שיוכלו להיות בחוץ בלי להיהרס. המלצתינו היא שילוב של פמוטים על השולחן יעניקו למרחב אוירה רומנטית ונעימה לערבים ללא רוח, קופסאות עץ משלבות אלמנטים טבעיים ויוצרות פתרונות אחסון לספרים, שמיכות וכלי עבודה, תליית ערסל תייצר לכם מרחב ישיבה נוסף באווירת נופש מטריפה.
  • תאורה- בחירת תאורה חשובה לקביעת הטונים בשעות הערב, התקינו תאורה שתגביר את האור בחצר הדירה לישיבות משפחתיות בה תרצו תאורה דומיננטית, ולצד זה  תאורה רכה לרגעים בהם תרצו לשבת בנועם ובאווירה אינטימית.

עיצוב חצר דירת גן בקלות

אין ספק שבנייה ועיצוב של פינות זולה בחצר של דירת גן זאת חוויה מהנה, תוכלו לעשות זאת כפעילות זוגית, משפחתית ויחידאית. יש מגוון אפשרויות עיצוביות בהתאם לסגנון של כל אחד ואחת, תוכלו לרכוש מערכת ישיבה לגינה, לבנות או לשפץ אחת בהתאם לזמן ולכסף שתרצו להשקיע. החלק הנפלא ביותר הוא שמזג האויר הישראלי מתאים במיוחד לשהייה מרובה באוויר הפתוח, כך שאם עדיין אין לכם פינת זולה בגינה כדאי שתתחילו לתכנן אותה.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע