פתרונות להצללת שטחים בבית או בעסק

כדי להנות מישיבה בחוץ בימי הקיץ הישראלי יש צורך בהגנה מפני קרני השמש המסנוורות והחמות.
עונת הקיץ החמה זה הזמן להתקין מאווררים ופתרונות קירור לישיבה בחוץ כמו גם פתרון הצללה אפקטיבי ואסטטי בעסק, במרפסת, גינה או חצר הבית.
אז אילו פתרונות קיימים בשוק? ולמה כדאי וצריך להתייחס בכל הנוגע להתקנת פתרון הצללה בבית לקראת עונת הקיץ?

הישיבה בחוץ או בחלל פתוח היא דבר נפלא ויש לה יתרונות רבים, תחושת המרחב והטבע משרה אווירה קסומה. אך מדינת ישראל בורכה בקיץ חם, אפשר אפילו חם מאד, וחשיפה רבה לשמש יכולה להזיק, הן לבני אדם והן לבית ולחפצים שונים. בשנים האחרונות החלה גוברת המודעות לנושא השליטה במידת החשיפה לשמש הן בבית והן בשטחים ציבוריים. 

במדינת ישראל קיימת תקנה הדורשת הצללה של כל גני השעשועים המשחקים והפארקים הציבוריים. אליהם מצטרפים בעלי עסקים רבים, כמו בתי קפה ומסעדות, בהם יש מתחם ישיבה גם בחוץ וגם בפנים, המחפשים את הפתרון האופטימלי להגנה מפני חשיפה לשמש חזקה מדי.
דרישה להצללה מגיעה גם מבעלי בתים פרטיים שלהם חצר, גינה או מרפסת, המעוניינים לנצל את המקום לישיבה בחוץ גם בימי שמש. באמצעות הצללה של האזור ניתן לקבל צל ולנצל את המקום בכל זמן ובכל עונה.

פרגולה מאלומיניום: פרגולות הן פתרון עיצובי ופונקציונאלי קבוע. כיום ניתן לעצב פרגולות במגוון רחב של סגנונות וחומרי גלם. אחת הנפוצות ביותר היא פרגולה מאלומיניום. פרגולות האלומיניום יכולות להגיע במגוון צורות וגדלים, ולהתאים  לסביבה בה הן נמצאות. הן קלות להרכבה ומוכנות לשימוש ישירות  מהקופסה. בשנים האחרונות החל השימוש גם בפרגולות אלומיניום חשמליות.

סוככי זרועות:  פתרונות הצללה מהנפוצים ביותר. ניתן להרכיב בקלות את סוככי הזרועות הכין שצריך, גם בבניינים וגם במבנים פרטיים. באמצעות סוכך זרועות ניתן להצל שטח גדול. סוככי זרועות מגיעים במגוון גדלים, עיצובים וצבעים לפי בחירתכם. סוכך הזרועות הוא עמיד, שימושי ועיצובי. כל שעליכם לעשות זה להתאים את הקו העיצובי של הגינה או המרפסת ולבחור את הסוכך בהתאם.

סוכך חשמלי -.הפתרון היקר ביותר אבל גם המתקדם ביותר. אפשר באמצעות פעולה פשוטה של לחיצה על כפתור לקפל אותו לפי הצורך ועד קיפול מלא . בעזרת מערכת חשמלית הסוכך יתקפל ויפתח בלחיצת כפתור באמצעות מנוע חשמלי מוסתר. מופעל ע"י מתג או שלט.

גזיבו: סככה ניידת. לא חייבים לקבע אותה ויש לה פתרונות הצללה מגוונים בשל הגדלים והצורות שניתן לרכוש.

סוכך מרקיזה – מותקנים בעיקר בבתי עסק ומסחר. לרוב צורתו המעגלית אהובה במיוחד. והמחירים  הזולים יחסית, גורמים לו להיות מאוד מבוקש. סוכך מרקיזה. גם כאן ההתקנה היא מהירה ופשוטה מאד, ובשילוב עם בד איכותי, סוכך המרקיזה מחזיק מעמד זמן רב.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע