משקפי שמש, עבודות כפיים תחת כיפת השמיים ומה שבין לבין

בין אם אתם עובדים בסוג עבודה כזה או אחר תחת כיפת השמיים, אף אחד כנראה לא צריך לספר לכם כמה השמש קופחת ומסנוורת. וכנראה שגם אף אחד לא צריך להגיד לכם עד כמה קשה לעבוד ככה. אתם חייבים משקפי שמש או משקפי עבודה. זו אפילו לא המלצה, פשוט חובה.

מחקרים רבים מראים במפורש – עבודה תחת כיפת השמיים היא מעייפת יותר, שוחקת יותר וגם מסוכנת בעידן בו הסרטן לצערנו נפוץ. אם כך, כשאתם עובדים תחת כיפת השמיים, אתם צריכים להיות ממוגנים בהתאם. בראש ובראשונה, אתם חייבים להיות ממוגנים עם קרם הגנה. מעבר לכך, תגיעו אל חנות משקפיים איכותית שמוכרת משקפי שמש עמידים ותקניים (על פי תקן משרד הבריאות). דבר נוסף שחשוב לזכור, לבוש ארוך, כן, גם במהלך הקיץ. בואו נסביר, הנה כל מה שצריך לדעת בנושא.

עבודה תחת כיפת השמיים והלבוש המומלץ בד"כ

לאחר שאיתרתם חנות משקפיים ורכשתם משקף חדש, חשוב לרגע להשקיע מחשבה בלבוש שלכם. אם אתם עובדים בעבודת כפיים תחת כיפת השמיים, אנחנו ממליצים לכם, כמו שרוב הרופאים כנראה ימליצו לכם – ללבוש חולצות עם שרוולים ארוכים. כן, גם אם אתם עובדים במהלך הקיץ. זאת, בהנחה שחלילה אין לכם בעיות של לחץ דם, דופק, סוכר ועוד.

אנשים אשר סובלים מבעיות רפואיות שונות, עלולים חלילה להתעלף או להיפגע בריאותית. אבל אם אין לכם רקע של מחלות ובעיות בריאותיות, השרוולים הארוכים בקיץ יגנו עליכם מהשמש בצורה משמעותית. לבושים? בואו נדבר על אמצעי מיגון מסוגים שונים, בטיחות ומה שבין לבין.

אמצעי מיגון ובטיחות שלא מוותרים עליהם לעולם

ישנם אמצעי מיגון ובטיחות שאסור לוותר עליהם לעולם. בסופו של דבר, ההתפשרות על המיגון עלולה חלילה לעלות בחיי אדם או בנזקים גופניים. אם אתם עובדים למשל על גגות של מבנים וכל היום עוסקים באיטום, אתם תצטרכו להיות קשורים בחבלים בחלק גדול מהמקרים. במיוחד במקרים שבהם הגגות משופעים וניתן להחליק מהם בקלות.

בפועל, אמצעי המיגון הם בדיוק מה שמציל חיי אדם. לאתר חנות משקפיים ולרכוש משקף מגן זה אחלה והכול יופי. אבל המשקף הוא לא אמצעי מיגון חשוב כמו אמצעי מיגון אחרים. לבסוף, יהיה חשוב לא להתפשר על המשקף, לא על אמצעי הבטיחות, לא על קרם ההגנה וכל דבר אחר.

עבודה על סולמות מחייבת אקסטרה ערנות

עבודה על סולמות מחייבת EXTRA ערנות וזהירות. לאחר שתבקרו חנות משקפיים ותרכשו משקף אחד, תבקרו בחנות הסולמות. שמעו לנו, אל תתפשרו על פחות מאשר סולם מקצועי. אתם צריכים סולם יציב, סולם שאפשר לסמוך עליו גם אם אתם עובדים בגבהים.

בשורה התחתונה, כשהוא נמצא עליו, הסולם הופך להיות הרגליים של איש המקצוע. אז אם כך, אנחנו מזמינים אתכם לרכוש את הסולם הטוב ביותר שתוכלו לרכוש. יש דברים שאסור להתפשר עליהם. סולם לא איכותי עלול חלילה לעלות בחיי אדם. ואם אתם עומדים לרכוש סולם, אנחנו נמליץ לכם לערוך השוואת מחירים בין סולמות וציוד עבודה. כך תוכלו לנסות לחסוך בעלויות מסוימות.

צוות האתר

צוות האתר

צוות חשמליקו, המומחים בעולמות הבנייה והתעשייה, כאן עבורכם, אלו שרוצים לבנות ולהכיר את עולם התעשייה הישראלי.

מי אלו חשמליקו

צוות האתר של חשמליקו מתוך פורטל הכתבות הגדול של IB2B (פורטל העסקים הקטנים) המעלים כתבות ומאמרים בנושא שיפוצים ו-DIY למען העסקים הקטנים ואלו שרוצים להיכנס לתחומי התעשייה והעשייה בישראל.

כתבות אחרונות

סרטון DIY מומלץ לשבוע